Používame leštidlo na kovy Dodo Juice Motley Blue Metal Polish
Ak hľadáte čím vyčistiť chrómovú koncovku výfuku, tak už ďalej hľadať nemusíte. Dodo Juice ponúka špeciálne modrú vodičku, ktorá dokáže rýchlo vyleštiť zanedbaný kov, chróm alebo hliník. Je udivujúce, ako rýchlo dokáže toto leštidlo fungovať. Motley Blue je skvelý prípravok pre použitie na koncovkách výfuku alebo na leštených kolesách. Oživuje vonkajšie kovové obloženie a obnovuje zašlý vzhľad všetkých kovových častí. My sme toto leštidlo na kovy a chróm použili na vyleštenie mnoho zašlých koncoviek výfuku Mini Cooper S poslednej generácie.
Práca s leštidlom kovu Dodo Juice Motley Blue Metal Polish
Pred tým ako začnete leštiť koncovky výfuku, vždy ich umyte vodou s autošampónom alebo použite kvalitný detailer. Následne si vezmite silný čistič (ak budete chcieť leštiť veľmi zanedbaný výfuk) a nastriekajte ho na koncovku výfuku. Nechajte chvíľu pôsobiť a následne omyte vodou. Koncovky výfuku vysušte a môžete začať následne s leštením.
Leštíme výfuk pomocou leštidla na kovy od Dodo Juice
Výfuk na Mini Cooper S bol dosť zanedbaný. Výfukové splodiny boli silne priškvarené na samotnom konci výfuku a nejakú chvíľu nám to zabralo - jedna taká koncovka zaberie pokojne aj 60 minút ručného leštenia, strojovo to ide výrazne rýchlejšie. Koncovku výfuku je potrebné vyčistiť aj zo spodnej časti, kde to nie je vidieť. My sme si dali tú prácu a vyčistili sme aj vnútornú časť výfuku (samotnú rúrku).
Samotné leštenie výfuku
My používame na leštenie koncoviek výfuku napr. mikrovláknovú utierku Carbon Collective 350GSM Edgeless Panel Wipe Microfibre Cloth. Vezmite pokojne modrú utierku a trocha leštidla nalejte na utierku a začnite strednou silou výfuk leštiť. Až kým nebude všetko čierne preč, tak opakujte. Pred použitím leštidlo vždy poriadne pretrepte. Náš výfuk už mal na spodnej časti mierne poškodenú štruktúru chrómu, čiže tam vo výsledku "vyliezli" na povrch malé nerovnosti. Tie vzniknú pri vysokej teplote, a pokiaľ výfuk minimálne 2x do roka neleštíte, vznikne bohužiaľ nenávratne poškodenie, ktoré je ale našťastie vidieť maximálne z pol metra.