Ukončenie predaja značky Crunch
V roku 2019 sme sa naplno venovali značke Hertz, u ktorej sme si overili, že za dostupné peniaze môže zákazník dostať špičkový produkt. Osobne sme v druhom novembrovom týždni navštívili hlavné ústredie značky Elettromedia v Taliansku, kam spadajú značky Hertz, Audison a Connection. Po tejto návšteve sme sa definitívne rozhodli, že budeme postupne z našej ponuky vyraďovať značky, ktoré nespĺňajú naše požiadavky na zodpovedajúcu kvalitu. Bavíme sa o kvalite zvuku, o počte reklamácií, alebo o kvalite vývoja. V Elettromedii je kladený obrovský dôraz na výstupnú kontrolu a kvalitu spracovania. Než pustia do predaja nový produkt, testujú ho na niekoľkých miestach, v rôznych podmienkach a porovnávajú ho s konkurenciou, a pokiaľ nie je produkt dokonalý podľa ich predstáv, nepustia ho do voľného predaja. Vždy tento proces trvá dva roky aj viac. Tento prístup považujeme za správny a korektný voči vám, našim zákazníkom.
U značky Crunch dlhodobo čelíme problémom s reklamáciami. Urobili sme si analýzu, ktoré produkty sa najviac reklamujú v pomere predaných kusov a Crunch patrí k najviac reklamovaným značkám. A to najmä kvôli zosilňovačom nevalnej kvality, ktoré často odchádzajú a sú u nich bežné aj úplne nereálne parametre. Ak sa pozrieme na portfólio značky, tak táto značka neponúka dlhodobo žiadne inovácie alebo novinky. Stále len prerába jeden produkt, inak ho pomenuje, zmení dizajn, ale nejaký detailný vývoj alebo aspoň priemernú kvalitu tu nečakajte. Už len to, že ich oficiálne americké stránky ponúka úplne iný tovar než je v ponuke v Európe, je dosť kontroverzná stratégia. Táto značka už nemá našu dôveru, preto sme sa rozhodli vyradiť ju z našej ponuky. Veríme, že tento náš krok pochopíte.