Odporúčaný postup pri reklamácii tovaru
Kam sa tovar odosiela
V prípade, že sa vám zakúpený tovar pokazil, posielajte nám ho vždy na adresu predajne na adresu:
Ahifi, s.r.o.
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g (naproti Rohlik.cz)
628 00 Brno-Líšeň
Česká Republika
V ideálnom prípade na balík napíšte veľkým písmom "REKLAMÁCIA". Tovar na reklamáciu môžete doniesť aj osobne do predajne. Na uľahčenie a urýchlenie vrátenia tovaru vyplňte v našom reklamačnom systéme časť "reklamácia" na nasledujúcom odkaze: https://www.ahifi.sk/reklamacia/. Ďakujem
Ako dlho reklamácia trvá
Na vybavenie reklamácie máme zo zákona 30 dní. Táto doba začína bežať nasledujúci deň od prevzatia tovaru na reklamáciu. Vždy sa snažíme, aby bol tovar vybavený čo najskôr. Pri tovare, kde sme dovozcovia, trvá reklamácia väčšinou do 2 týždňov. Pre informáciu o stave reklamácie píšte na reklamacie@ahifi.sk.
Aké informácie je nutné k tovaru priložiť
Do balíka vložte kópiu dokladu o kúpe, prípadne stačí aj číslo objednávky alebo číslo daňového dokladu. Dôležitý je popis poruchy, čo konkrétne nefunguje alebo robí problémy. Čím viac poruchu popíšete, tým lepšie, a väčšinou skôr, servis poruchu odstráni. Nezabudnite tiež uviesť vašu spiatočnú adresu a kontakt na vás (telefón alebo e-mail).
Kto hradí poštovné
V prípade uznania poruchy vám radi uhradíme náklady spojené s doručením balíka k nám. Na uhradenie čiastky len potrebujeme kópiu podacieho lístka alebo akýkoľvek doklad o tom, koľko poštovné stálo. Stačí vyfotiť telefónom a poslať e-mailom. Peniaze za poštovné potom hradíme formou bankového prevodu na účet zákazníka.