Zosilňovač a DSP procesor Macrom M-DSPA401
Viac o produkte
- Využite našu poradňu
- Tovar nám môžete vrátiť do 14 dní
- Vyskúšajte si produkt u nás na predajne
Zosilňovač Macrom M-DSPA401 so zvukovým procesorom riadeným aplikáciou pre smartfóny
Zlepšenie zvuku originálneho audiosystému automobilu nebolo nikdy jednoduchšie a rýchlejšie. Macrom M-DSP401 je dodávaný s káblom určeným pre vaše vozidlo, ktorý ho prepája medzi originálnym autorádiom a reproduktormi. Napájanie je bezproblémovo zabezpečené cez káblový zväzok, zosilňovač sa automaticky zapne, keď je detekovaný zvukový signál zo zdroja. Ovládanie používa Bluetooth pripojenie k zosilňovaču a umožňuje nastavenie pre zlepšenie zvuku podľa špecifickej odozvy vozidla a vami nastavených predvolieb. Kompaktné rozmery umožňujú jednoduchú inštaláciu.
Optimálny zvuk pre všetky situácie
Aplikácia pre ovládanie M-DSPA401 je zadarmo a je možné ju prevziať v obchode Google Play alebo Apple store. Aktiváciou spojenia Bluetooth s M-DSPA401 umožňuje nastaviť všetky hlavné parametre zvukového procesora, čo umožňuje optimalizovať a prispôsobiť zvukový výkon systému. Aplikácia vám umožňuje uložiť až päť vlastných nastavení. Srdcom M-DPSA401 je analógový zosilňovač a procesor digitálneho zvuku schopný riadiť osem kanálov. Je vybavený dvoma prevodníkmi A / D a štyrmi D / A, so šumovým číslom 100 dBA.
Hlavné funkcie zosilňovača Macrom M-DSPA401
- 4kanálový zosilňovač s DSP procesorom.
- 4 vysokoúrovňové vstupy s automatickým snímaním signálu.
- 4 výkonové výstupy.
- 4 + 1 linkové výstupy.
- Bluetooth pripojenia pre nastavenie a ovládacie prvky.
- Aplikácia pre Android a iOS.
- By-pass, Low-pass, Hi-pass a Band-pass výhybky.
- Nastaviteľné časové oneskorenie od 0 do 230 cm.
- 7pásmový parametrický ekvalizér.
- Nastavenie výstupnej úrovne, stlmenie a riadenie otočenia fázy pre všetky kanály.
- SRS 3D.
- Dynamické basy.
- 5 užívateľských predvolieb.
- Pripojenie k audio systému automobilu pomocou špeciálnych káblových zväzkov (nutné objednať samostatne).
Technické údaje
- Výkon 4 x 150 W max. (4 x 76 W RMS).
- Frekvenčný rozsah: 20 Hz až 20 kHz.
- Pomer signálu šumu: > 120 dB.
- Dynamický rozsah: > 100 dB.
- THD: 1KHz < 0 .001%.
- Spotreba v pohotovostnom stave: < 0.1 mA.
- Maximálna spotreba: 20 A.
- Prevádzkové napájanie: 9 až 15,5 V.
- Rozmery: 195 x 130 x 38 mm.
Káblové zväzky pre pripojenie do automobilu (nutné objednať samostatne):
223621 - univerzálne - voľné vodiče223622 - Audi / Seat / Škoda / VW / BMW / Land Rover
- Audi A2 (2004 -> 2005)
- Audi A3 (2007 ->)
- Audi A4 (2004 -> 2007)
- Audi A4 (2007 ->)
- Audi A5 (2007 ->)
- Audi A6 (2004 ->)
- Audi Allroad (2006 ->)
- Audi Q7 (2006 ->)
- Audi TT (september 2006 ->)
- Audi R8
- Seat Ibiza IV. [6J][6JN] (jún 2008 ->)
- Seat Leon (2005 ->)
- Seat Toledo (máj 2005 ->)
- Seat Alhambra (2006 ->)
- Seat Altea (2004 ->)
- Seat Altea XL (2004 ->)
- Seat Cordoba (marec 2005 ->)
- Seat Mii (2012 ->)
- Škoda Citigo
- Škoda Fabia (2007 ->)
- Škoda Rapid [NH] (október 2012 ->)
- Škoda Octavia (2004 ->)
- Škoda Roomster (2006 ->)
- Škoda Yeti
- Škoda SuperB I. (marec 2006 -> 2008)
- Škoda SuperB II. (2008 ->)
- Škoda Citigo (október 2011 ->)
- VW Fox (2005 ->)
- VW Polo (jún 2005 ->)
- VW Golf 5 (2003 -> 2008)
- VW Golf Plus (2005 ->)
- VW Golf 6 (2008 ->)
- VW Touran (2003 -> 2007) (2007 ->)
- VW Jetta (2005 ->)
- VW Eos (2006 ->)
- VW Passat (2003 -> marec 2005) (apríl 2005 ->)
- VW Scirocco (2008 ->)
- VW Sharan (2000 ->)
- VW Tiguan (2007 ->)
- VW Touareg (2002 -> 2007)(2007 ->)
- VW Caddy (2004 ->)
- VW Transporter (2003 ->)(2010 ->)
- VW Multivan (2004 ->)(2010 ->)
- VW Up! (2012 ->)
- BMW 1 (2004 -> 2008)
- BMW 1 (2009 ->)
- BMW 3 [E46] (september 2001 -> 2005)
- BMW 3 [E90] (2005 ->)
- BMW 5 [E39] (september 2001 -> 2003)
- BMW 5 [E60] (2003 ->)
- BMW 6 (2004 ->)
- BMW X3 [E83] (2004 ->)
- BMW X5 [E53] (september 2000 -> september 2001)
- BMW X5 [E53] (september 2001 -> máj 2006)
- BMW X5 [E70] (jún 2006 ->)
- BMW Z4 (2003 ->)
- BMW Z8 (2000 ->)
- BMW Mini (2001 -> 2006)
- BMW Mini (2006 ->)
- Land Rover Defender II. (apríl 2001 ->)
- Land Rover Range Rover (2002 -> 2006)
- Audi A1 (2010 ->)
- Audi A3 (september 2012 ->)
- Audi A4 (2012 ->)
- Audi A6 (2011 ->)
- Audi A7 Sportback (2010 ->)
- Audi Q3 (2011 ->)*
- Seat Leon (2013 ->)
- Seat Toledo (2013 ->)
- Škoda Rapid (2015 ->)
- Škoda Octavia III. (2013 ->)
- VW Caddy V. (2015 ->)
- VW Golf VII. (september 2012 ->)
- VW Multivan T6 (2015 ->)
- VW Tiguan (facelift 2015 ->)
- VW Transporter T6 (2015 ->)
- Mercedes A-Class [W169] (október 2004 -> apríl 2012)
- Mercedes B-Class [W245] (jún 2005 -> jún 2012)
- Mercedes C-class [W203] (2005 ->)
- Mercedes C-class [W204] (marec 2007 ->)
- Mercedes CLK [W209] (2005 ->)
- Mercedes E-class [W212][S212] (január 2009 ->)
- Mercedes G-class [W463] (2007 ->)
- Mercedes GLK [X204] (jún 2008 ->)
- Mercedes M-class [W164] (2005 ->)
- Mercedes R-class [W251] (január 2006 -> 2010)
- Mercedes Sprinter [W906] (2006 ->)
- Mercedes Viano [W639][V639] (apríl 2006 -> máj 2014)
- Mercedes Vito [W639][V639] (apríl 2006 -> máj 2014)
- Mercedes Vito III. [W447] (2015 ->)
- Hyundai i10 II. (2014 ->)
- Hyundai i20 II. (2015 ->)
- Hyundai i30 II. [GD] (február 2012 -> 2017)
- Hyundai i40 (2011 ->)
- Hyundai ix35 (2009 ->)
- Hyundai ix20 (2011 ->)
- Hyundai H1 (2010 ->)
- Hyundai Elantra (2011 ->)
- Hyundai Santa Fe II. (2006 -> august 2012)
- Hyundai Santa Fe III. (september 2012 ->)
- Hyundai Coupe (2007 ->)
- Hyundai Veloster (2011 ->)
- Kia Sportage III. (august 2010 -> 2015)
- Kia Optima II. (2011 ->)
- Kia Picanto II. (máj 2011 -> 2017)
- Kia Rio II. (2005 -> september 2011)
- Kia Rio III. (september 2011 -> január 2017)
- Kia Sorento III. (2015 ->)
- Kia Soul I. [AM] facelift (november 2011 ->)
- Kia Soul II. (2014 ->)
- Kia Ceed III. (apríl 2012 ->)
- Kia Pro_ceed II. (2013 ->)
- Hyundai i30 III. [PD] (2017 ->)
- Hyundai i40 (2017 ->)
- Hyundai Kona (2017 ->)
- Hyundai Tucson II. (2017 ->)
- Kia Niro (2017 ->)
- Kia Optima (2017 ->)
- Kia Picanto III. (2017 ->)
- Kia Rio IV. (2017 ->)
- Kia Stonic (2017 ->)
- Kia Sportage IV. (2017 ->)
- Nissan 370Z (2009 ->)
- Nissan Almera (2007 ->)
- Nissan Altima (2007 ->)
- Nissan Maxima (2007 ->)
- Nissan Navara (2007 ->)
- Nissan Note [E11] (marec 2006 -> máj 2013)
- Nissan Note [E12] (jún 2013 ->)
- Nissan Pathfinder (marec 2007 ->)
- Nissan NV300 (2016 ->)
- Nissan Pulsar (2015 ->)
- Nissan Qashqai I. [J10] (december 2006 -> 2013)
- Nissan Qashqai II. (február 2014 ->)
- Nissan Sentra (2007 ->)
- Nissan Tiida (2006 ->)
- Nissan Titan (2004 ->)
- Nissan Versa (2007 ->)
- Nissan X-Trail [T31] (jún 2007 -> december 2013)
- Nissan X-Trail [T32] (január 2014 ->)
- Nissan Juke (október 2010 ->)
- Nissan Cube (2009 ->)
- Infiniti G35 (2007 ->)
- Renault Trafic III. (2014 ->)
- Opel Movano (2014 ->)
- Opel Vivaro II. (2014 ->)
- Fiat Talento (2016 ->)
- Alfa Romeo MiTo (2013 ->)
- Alfa Romeo Giulietta (facelift 2014 ->)
- Citroen Jumper (facelift 2014 ->)
- Dodge RAM (2013 ->)
- Dodge Dart (2012 ->)
- Dodge Durango (2014 ->)
- Dodge Viper (2014 ->)
- Fiat 500L (2012 ->)
- Fiat 500x (2015 ->)
- Fiat Ducato (facelift 2014 ->)
- Jeep Cherokee (2014 ->)
- Jeep Grand Cherokee (2014 ->)
- Jeep Renegade (2015 ->)
- Lancia Thema (2011 ->)
- Peugeot Boxer (facelift 2014 ->)
- Citroen C4 (2017 ->)
- Citroen C4 Grand Picasso (2017 ->)
- Citroen Jumpy (2016 ->)
- Citroen Jumper (2017 ->)
- Peugeot Boxer (2017 ->)
- Peugeot Expert (2016 ->)
- Peugeot 3008 (2017 ->)
- Peugeot 3008 Hybrid (2017 ->)
- Toyota Proace (2016 ->)
- Alfa Romeo 145 (júl 1993 -> apríl 2001)
- Alfa Romeo 146 (júl 1993 -> apríl 2001)
- Alfa Romeo 147 (apríl 2001 ->)
- Alfa Romeo 155 (marec 1992 -> september 1997)
- Alfa Romeo 156 (1997 ->)
- Alfa Romeo 159 (2005 ->)
- Alfa Romeo 164 (1993 ->)
- Alfa Romeo 166 (október 1998 ->)
- Alfa Romeo 33 (1985 ->)
- Alfa Romeo 75 (1990 ->)
- Alfa Romeo 8C Competizione (2008 ->)
- Alfa Romeo Brera (2005 ->)
- Alfa Romeo Crosswagon (2005 ->)
- Alfa Romeo GT (2005 ->)
- Alfa Romeo GTV (jún 1995 ->)
- Alfa Romeo MiTo (2008 ->)
- Alfa Romeo Spider (1990 ->)
- Aston Martin DB7 (1993 -> november 2003)
- Aston Martin V8 Vantage (1992 -> 1999)
- Aston Martin V8 Virage (1990 -> 1998)
- Bentley Arnage (1998 -> 2008)
- Bentley Azure (1995 ->)
- Bentley Brooklands (1992 ->)
- Bentley Continental (1991 ->)
- Bentley Corniche (1971 ->)
- Bentley Eight (1984 ->)
- Bentley Mulsanne (1987 ->)
- Bentley Turbo (1986 ->)
- Cadillac CTS (2003 -> august 2007)
- Cadillac SRX (2004 -> 2007)
- Chevrolet Kalos (2003 ->)
- Chevrolet Lacetti (2004 ->)
- Chevrolet Matiz R (2003 ->)
- Chevrolet Nubira (2003 ->)
- Chevrolet Tacuma (2003 ->)
- Chrysler Crossfire (2004 ->)
- Citroen AX (1987 -> 1996)
- Citroen BX (1986 -> 1992)
- Citroen Berlingo (1998 ->)
- Citroen C1 I. [PM/PN] (jún 2005 -> máj 2014)
- Citroen C2 (2002 -> február 2005)
- Citroen C25 (1983 -> 1993)
- Citroen C3 Pluriel (2003 -> február 2005)
- Citroen C3 (september 2001 -> február 2005)
- Citroen C5 (január 2001 -> august 2004)
- Citroen C8 (august 2002 -> 2003)
- Citroen CX (1986 ->)
- Citroen Dispatch (1995 ->)
- Citroen Evasion (marec 1994 -> 2002)
- Citroen Jumper (1994 ->)
- Citroen Jumpy (1996 -> 2007)
- Citroen Picasso (2000 ->)
- Citroen Relay (1994 ->)
- Citroen Saxo (1996 ->)
- Citroen Synergie (1995 -> február 2005)
- Citroen Xantia (1993 ->)
- Citroen Xsara (1997 -> 2002)
- Citroen Xsara Picasso (december 1999 -> 2006)
- Citroen ZX (1991 -> 1998)
- Dacia všechny modely (1990 ->)
- Daihatsu Charade (marec 2004 ->)
- Daihatsu Copen (2004 ->)
- Dodge Sprinter (2004 ->)
- Fiat Barchetta (1995 ->)
- Fiat Brava (august 1995 ->)
- Fiat Bravo (august 1995 -> 2002)
- Fiat Bravo (2007 ->)
- Fiat Cinquecento (1993 -> 1998)
- Fiat Coupé (1994 ->)
- Fiat Croma (1985 -> 1993)
- Fiat Croma (2006 ->)
- Fiat Doblo (2001 ->)
- Fiat Ducato (1995 ->)
- Fiat Grande Punto (2005 ->)
- Fiat Idea (2004 ->)
- Fiat Marea (1996 -> 2002)
- Fiat Multipla (1999 ->)
- Fiat Palio (1998 ->)
- Fiat Panda II. (2003 -> 2012)
- Fiat Punto (1994 ->)
- Fiat Regata (1984 -> 1990)
- Fiat Scudo (1996 -> 2006)
- Fiat Seicento (1998 ->)
- Fiat Stilo [192] (október 2001 -> máj 2008)
- Fiat Ulysse (marec 1994 ->)
- Fiat Weekend (1996 ->)
- Fiat Uno
- Fiat Tipo
- Fiat Tempra
- Fiat Bravo
- Fiat Brava
- Fiat Marea
- Fiat Palio
- Fiat Stilo
- Fiat Punto
- Fiat Multipla
- Fiat Grande Punto
- Fiat 500
- Fiat Croma
- Fiat Idea
- Fiat Sedici
- Fiat Ulysse
- Fiat Doblo
- Fiat Fiorino
- Fiat Scudo
- Fiat Ducato
- Honda Accord (C7) (1993 -> 1997)
- Hyundai i10 I. (2008 -> 2014)
- Hyundai i20 I. (2009 -> 2015)
- Hyundai i30 I. (2007 -> 2012)
- Hyundai ix55 (november 2008 ->)
- Kia Ceed I. (2007 -> 2010)
- Kia Soul I. (2009 -> 2011)
- Lancia Delta I. (1994 ->)
- Lancia Thema (1994 ->)
- Lancia Y
- Lancia K
- Lancia Z
- Mercedes A-Classe
- Mercedes C-Classe inkl. T-Modell (1993 ->)
- Mercedes CLK
- Mercedes E-Classe inkl. T-Modell (1994 ->)
- Mercedes S-Classe (1994 ->)
- Mercedes M-Classe / SL / SLK / V-Classe
- Mercedes Viano / CLK
- Opel všechny modely (1988 ->)
- Peugeot 107 (jún 2005 -> jún 2014)
- Peugeot 1007
- Peugeot 206
- Peugeot 306 (1993 ->)
- Peugeot 307 (-> 2004)
- Peugeot 405 (1992 ->)
- Peugeot 406 (1995 ->)
- Peugeot 407 (-> 2004)
- Peugeot 806 (1995 ->)
- Peugeot 807
- Peugeot Expert
- Peugeot Partner
- Renault Avantime
- Renault Espace
- Renault Kangoo
- Renault Clio (1994 ->)
- Renault Laguna I. (1994 -> 2000)
- Renault Laguna II. (2001 -> 2008)
- Renault Mégane
- Renault Scénic
- Renault Master
- Renault Vel Satis
- Renault Twingo (1994 ->)
- Saab 900 (1993 ->)
- Saab 9000 (1995 ->)
- Saab 9.3 (1993 ->)
- Saab 9.5 (1997 ->)
- Smart ForFour
- Smart ForTwo
- Smart Roadster
- Toyota Aygo I. [AB1] (február 2005 -> jún 2014)
Katalógové číslo | 223612 |
Značka | Macrom |
Odkazy | Oficiálna webová prezentácia |
Počet kanálov zosilňovačaZosilňovače sa rozdeľujú na: - Monobloky - 2-kanálové - 3kanálové - 4kanálové - 5kanálové - 6kanálové - Viac kanálové Každý kanál slúži na napájanie jedného reproduktora u koaxialneho typu, popr. jednej strany, keď sa jedná o komponentné reproduktory. Zosilňovače typu monoblok sa používajú hlavne na subwoofery. 2kanálové sú vhodné ako na subwoofery, tak napríklad na prednej pár reproduktorov v aute. 3kanálové sa používa na predné alebo zadné reproduktory + subwoofer. 4kanálové sa používajú na predné + zadné reproduktory alebo 1 pár reproduktorov + subwoofer. 6 alebo 5kanálové sa používajú na 2 páry reproduktorov + subwoofer, najčastejšie. Můstkování znamená zapojenie zosilňovače do mostíka, keď sa uplatňuje + pól z jedného kanála a - pól z druhého kanála. Vo väčšine prípadov to býva na zosilňovači znázornenej ako "Bridged". | 4 |
Energetická trieda zosilňovačaZosilňovače sa rozdeľujú na dve základné triedy: analógové a digitálny . Analógové zosilňovače (A / B) majú vyššie nároky na spotrebu, ale majú zvyčajne prirodzenejší zvuk. Digitálne zosilňovače (D) majú výrazne nižšiu spotrebu a vyššiu účinnosť, ale zvuk nemusí byť tak verný ako u klasických analógových zosilňovačov. | D |
RMS výkon na 4 ΩRMS výkon pri zaťažení reproduktorov alebo subwoofera na 4 Ω. RMS výkon je stály výkon zosilňovača a je to jeden z najdôležitejších parametrov pri výbere zosilňovača. | 4 x 76 W |
Max. (maximálny) výkon na 4 Ω špičkový výkon "Max." , ktorý zosilňovač dokáže vyvinúť na veľmi krátky čas. Relatívne nedôležitý parameter. Ide hlavne o marketingový ťah, ako na vysoké čísla nalákať zákazníka. | 4 x 150 W |
Frekvenčný rozsahSchopnosť zosilňovače reprodukovať signál od najnižšieho kmitočtu po najvyššie = verne reprodukovať zvuk v konkrétnom frekvenčnom pásme. Odborne: V oblasti kmitočtov od 40 až po 16 000 Hz sa vyskytuje prevažná väčšina základných i alikvotných (harmonických) tónov všetkých hudobných nástrojov. Nás zaujíma, aký je priebeh vyžiareného akustického tlaku v tomto rozsahu frekvencií pri napájaní reproduktorové sústavy konštantným príkonom. Tomuto priebehu hovoríme frekvenčná charakteristika, ktorá nám udáva úroveň vyžiareného akustického tlaku v decibeloch (dB) v závislosti od frekvencie. Najvýstižnejšie možno vyjadriť frekvenčnú charakteristiku reproduktora alebo reproduktorové sústavy grafom. Väčšinou ale je frekvenčná charakteristika udávaná uvedením maximálnej tolerancie akustického tlaku v danom frekvenčnom rozsahu, napr. 50 až 15 000 Hz - + 6 dB. Keďže je frekvenčná charakteristika reproduktorov aj sústav všeobecne značne nerovnomerná, neudávajú niektorí výrobcovia z preztižních dôvodov vo svojich kalalozích ani túto maximálnu toleranciu akustického tlaku v decibeloch. Takto ochudobnený údaj je bohužiaľ bezcenný. Čo je platné, že výrobca ponúka reproduktorovú sústavu s kmitočtovým rozsahom 30 až 20 000 Hz, ak sa obáva uviesť maximálne nerovnomernosť akustického tlaku v tomto rozsahu, pretože môže mať toleranciu napr. + - 20 dB. Nerovnomernost čiže zvlnenie frekvenčného priebehu u dobrých reproduktoprových sústav pre kvalitný prednes hudby nemá prekročiť v pásme 80 až 12 000 Hz + - 3 dB a v pásme 40 až 16 000 Hz + - 6 dB. Väčšia nerovnomernosť už ochudobňuje alebo zdôrazňuje určité tónové oblasti, čo môže spôsobiť počuteľné alebo aj rušivé skreslenie. Mení sa tiež podiel medzi základnými tónmi a vyššími harmonickými, tým sa mení farba zvuku a jednotlivé hudobné nástroje aj celý hudobný obraz znie neprirodzene. | 20 - 20000 Hz |
Harmonické skreslenie (THD)Celkový podiel harmonického skreslenia udáva, nakoľko je vstupný signál v zosilňovačmi skreslený. Skreslenie sa prejavujú ako vrchnej vlny, obsiahnuté vo výstupnom signálu. Podiel pôvodne neprítomných častí signálu sa udáva v percentách, typické hodnoty sa pohybujú medzi 0,001% až 0,5%. Skreslenie sa meria v ich výkonovom pásme. Pokiaľ od určitého výkonu prekročí hranicu 0,7%, je to hodnota výstupného výkonu daného zosilňovača, od ktorej už nehrá neskreslene a od ktorej zvyčajne skreslenie strmo narastá, takže s nejakým ďalším nárastom výkonu sa už nedá počítať. Čím nižšia hodnota, tým lepšie. | 0,001 % |
Odstup signál / šum (S / N ratio)Odstup signálu od šumu znamená, že výstupný signál zakaždým obsahuje šum. Odstup signálu od šumu vyjadruje, aký veľký je podiel tohto šumu v porovnaní s užitočným signálom. Udáva sa tzv. Hodnota A, ktorá neberie toľko do úvahy hlboké a veľmi vysoké frekvencie. To zodpovedá charakteristike ľudského sluchu, ktorý na hlboké frekvencie nie je tak citlivý, najmä pod 1 kHz. Čím vyššia hodnota, tým je na tom zosilňovač lepšie. | > 120 dB |
Rozmery zosilňovača | 195 x 130 x 38 mm |