Zosilňovač Eton CORE A2
2kanálový, 2 x 138 / 1 x 504 na 4 Ω / 2 x 255 W RMS na 2 Ω, trieda AB
Viac o produkte
Viac o produkte
Pomôžeme vám s nákupom
- Využite našu poradňu
- Tovar nám môžete vrátiť do 14 dní
- Vyskúšajte si produkt u nás na predajne
Referenčný dual mono 2kanálový zosilňovač Eton CORE A2
Nový CORE A2 je "State of the Art" Class AB zosilňovač stvorený pre bezkompromisný hudobný zážitok. Úplne bez pozlátok, všetko je schované vo vnútri zosilňovača, v jeho srdci. Vie hudbu produkovať absolútne naživo a bez akéhokoľvek skreslenia, budete počuť úplne všetko, čo bolo v štúdiu nahrané. Zosilňovač je vyrobený len z tých najlepších súčiastok a jeho telo a niektoré súčiastky sú vyrobené pomocou CNC stroja, aby bolo dosiahnuté dokonalé spracovanie. Telo zosilňovača je vyrobené z anodizovaného hliníka. Ak chcete to najlepšie, potom tu máme práve tento zosilňovač od Etonu.
Kľúčové vlastnosti referenčného zosilňovača Eton CORE A2
- 2 x 138 W RMS na 4 Ω.
- Harmonické skreslenie THD+N @ 1 W RMS < 0.007% / THD @ 1 W RMS < 0.001%.
- Hliníkové telo.
- Dokonalé spracovanie.
- Použitie najlepších súčiastok.
- Úplne exkluzívna záležitosť, ktorú si zamilujete.
Katalógové číslo | CORE A2 |
Značka | Eton |
Odkazy | Oficiálna webová prezentácia |
Počet kanálov zosilňovačaZosilňovače sa rozdeľujú na: - Monobloky - 2-kanálové - 3kanálové - 4kanálové - 5kanálové - 6kanálové - Viac kanálové Každý kanál slúži na napájanie jedného reproduktora u koaxialneho typu, popr. jednej strany, keď sa jedná o komponentné reproduktory. Zosilňovače typu monoblok sa používajú hlavne na subwoofery. 2kanálové sú vhodné ako na subwoofery, tak napríklad na prednej pár reproduktorov v aute. 3kanálové sa používa na predné alebo zadné reproduktory + subwoofer. 4kanálové sa používajú na predné + zadné reproduktory alebo 1 pár reproduktorov + subwoofer. 6 alebo 5kanálové sa používajú na 2 páry reproduktorov + subwoofer, najčastejšie. Můstkování znamená zapojenie zosilňovače do mostíka, keď sa uplatňuje + pól z jedného kanála a - pól z druhého kanála. Vo väčšine prípadov to býva na zosilňovači znázornenej ako "Bridged". | 2 |
Energetická trieda zosilňovačaZosilňovače sa rozdeľujú na dve základné triedy: analógové a digitálny . Analógové zosilňovače (A / B) majú vyššie nároky na spotrebu, ale majú zvyčajne prirodzenejší zvuk. Digitálne zosilňovače (D) majú výrazne nižšiu spotrebu a vyššiu účinnosť, ale zvuk nemusí byť tak verný ako u klasických analógových zosilňovačov. | A/B |
RMS výkon na 4 ΩRMS výkon pri zaťažení reproduktorov alebo subwoofera na 4 Ω. RMS výkon je stály výkon zosilňovača a je to jeden z najdôležitejších parametrov pri výbere zosilňovača. | x 138 / 1 x 504 W |
RMS výkon na 2 ΩRMS výkon pri zaťažení reproduktorov alebo subwoofera na 2 Ω. RMS výkon je stály výkon zosilňovača a je to jeden z najdôležitejších parametrov pri výbere zosilňovača. | 2 x 255 W |
Harmonické skreslenie (THD)Celkový podiel harmonického skreslenia udáva, nakoľko je vstupný signál v zosilňovačmi skreslený. Skreslenie sa prejavujú ako vrchnej vlny, obsiahnuté vo výstupnom signálu. Podiel pôvodne neprítomných častí signálu sa udáva v percentách, typické hodnoty sa pohybujú medzi 0,001% až 0,5%. Skreslenie sa meria v ich výkonovom pásme. Pokiaľ od určitého výkonu prekročí hranicu 0,7%, je to hodnota výstupného výkonu daného zosilňovača, od ktorej už nehrá neskreslene a od ktorej zvyčajne skreslenie strmo narastá, takže s nejakým ďalším nárastom výkonu sa už nedá počítať. Čím nižšia hodnota, tým lepšie. | 0,001% |
Rozpätie palubného napätia zosilňovačaSchopnosť zosilňovače pracovať pri udanom napätí. S klesajúcim napätím klesá aj výkon zosilňovača. Ideálne napätie v aute sa pohybuje v rozmedzí 13.8 až 14.4 V. | 6,5 – 15,5 V |
Dutinkové vstupné terminályDutinkové terminály umožňujú lepší kontakt kabeláže k zosilňovaču. Ide tiež o bezpečnejšie formu terminálov. Ak doťahuje dutinkové terminály, odporúčame ich po 1 dni opäť pretiahnuť, pretože pripojený kábel sa postupne stláča. | Áno |
Diaľkové ovládanie súčasťou baleniaNiektoré modely zosilňovačov majú v balení aj káblové diaľkové ovládače, ktoré sa na jednej strane zapájajú do zosilňovača a na strane druhej máte potenciometer, ktorý si môžete ľubovoľne umiestniť do kabíny. Obvyklé miesto, kam sa diaľkový ovládač umiestňuje, je priestor pod volantom. Výhodou je regulácia výkonu, poťažmo hlasitosti, v závislosti na podmienkach jazdy a rozpoloženie posádky v aute. | Nie |
Vstup pre káblové diaľkové ovládanieV prípade, že zosilňovač má vstup na diaľkový ovládač. | Nie |
Rozmery zosilňovača | 283 x 250 x 55 mm |
Hodnotenie
Spýtajte sa nás