Zosilňovač s DSP procesorom Macrom M-DSPA500
Viac o produkte
- Využite našu poradňu
- Tovar nám môžete vrátiť do 14 dní
- Vyskúšajte si produkt u nás na predajne
Zosilňovač Macrom M-DSPA500 s DSP riadeným aplikáciou pre smartphony umožňujúci streamovanie hudby
Zlepšenie zvuku originálneho audiosystému automobilu nebolo nikdy jednoduchšie a rýchlejšie. Macrom M-DSP500 je dodávaný s káblom určeným pre vaše vozidlo, ktorý ho prepája medzi originálnym autorádiom a reproduktormi. Napájanie je bezproblémovo zabezpečené cez káblový zväzok, alebo samostatným napájaním z autobatérie automobilu. Zosilňovač sa automaticky zapne, keď je detekovaný zvukový signál zo zdroja. Ovládanie používa Bluetooth pripojenie k zosilňovaču a umožňuje nastavenie pre zlepšenie zvuku podľa špecifickej odozvy vozidla a vami nastavených predvolieb. Kompaktné rozmery umožňujú jednoduchú inštaláciu.
Optimálny zvuk pre všetky situácie
Aplikácia pre ovládanie M-DSPA500 je zadarmo a je možné ju prevziať v obchode Google Play alebo Apple store. Aktiváciou spojenia Bluetooth s M-DSPA401 umožňuje nastaviť všetky hlavné parametre zvukového procesora, čo umožňuje optimalizovať a prispôsobiť zvukový výkon systému. Aplikácia vám umožňuje uložiť až 5 vlastných nastavení. Srdcom M-DPSA500 je 5kanálový analógový zosilňovač poskytujúci štyri 54W kanály class AB a jeden kanál 300W class D pre subwoofer.
A2DP Bluetooth streamovanie hudby
Aktiváciou pripojenia Bluetooth audio, umožňuje prehrávať hudobné súbory vo vysokej kvalite pomocou funkcie streamovánia zvuku A2DP. Pomocou aplikácií mobilného zariadenia môžete počúvať obsah vášho mobilného telefónu alebo prehrávača, rovnako tak ako služieb Spotify, Aplle music, Google play music a pod.
Hlavné funkcie zosilňovača Macrom M-DSPA500
- 5kanálový zosilňovač s DSP procesorom.
- 4 x 54 W max. (32 W RMS) trieda AB pre reproduktory.
- 1 x 300 W max. (170 W RMS) trieda D pre subwoofer.
- 4x vysokoúrovňové vstupy s automatickým snímaním signálu.
- 5x výkonové výstupy.
- 4 + 1 linkové výstupy.
- Bluetooth pripojenia pre nastavenie a ovládacie prvky.
- Aplikácia pre Android a iOS.
- By-pass, Low-pass, Hi-pass a Band-pass výhybky.
- Nastaviteľné časové oneskorenie od 0 do 230 cm.
- 7pásmový parametrický ekvalizér.
- Nastavenie výstupnej úrovne, stlmenie a riadenie otočenia fázy pre všetky kanály.
- SRS 3D.
- Dynamické basy.
- 5 užívateľských predvolieb.
- Pripojenie k audio systému automobilu pomocou špeciálnych káblových zväzkov (nutné objednať samostatne).
Technické údaje
- Výkon 4 x 54 W max. (4 x 32 W RMS) + 1 x 300 W max (170 W RSM).
- Frekvenčný rozsah: 20 Hz až 20 kHz.
- Pomer signálu šumu: > 120 dB.
- Dynamický rozsah: > 100 dB.
- THD: 1KHz < 0.001%.
- Spotreba v pohotovostnom stave: < 0.1 mA.
- Maximálna spotreba: 30 A.
- Prevádzkové napájanie: 9 až 15,5 V.
- Rozmery: 195 x 130 x 38 mm.
Káblové zväzky pre pripojenie do automobilu (nutné objednať samostatne):
223621 - univerzálne - voľné vodiče223622 - Audi / Seat / Škoda / VW / BMW / Land Rover
- Audi A2 (2004 -> 2005)
- Audi A3 (2007 ->)
- Audi A4 (2004 -> 2007)
- Audi A4 (2007 ->)
- Audi A5 (2007 ->)
- Audi A6 (2004 ->)
- Audi Allroad (2006 ->)
- Audi Q7 (2006 ->)
- Audi TT (september 2006 ->)
- Audi R8
- Seat Ibiza IV. [6J][6JN] (jún 2008 ->)
- Seat Leon (2005 ->)
- Seat Toledo (máj 2005 ->)
- Seat Alhambra (2006 ->)
- Seat Altea (2004 ->)
- Seat Altea XL (2004 ->)
- Seat Cordoba (marec 2005 ->)
- Seat Mii (2012 ->)
- Škoda Citigo
- Škoda Fabia (2007 ->)
- Škoda Rapid [NH] (október 2012 ->)
- Škoda Octavia (2004 ->)
- Škoda Roomster (2006 ->)
- Škoda Yeti
- Škoda SuperB I. (marec 2006 -> 2008)
- Škoda SuperB II. (2008 ->)
- Škoda Citigo (október 2011 ->)
- VW Fox (2005 ->)
- VW Polo (jún 2005 ->)
- VW Golf 5 (2003 -> 2008)
- VW Golf Plus (2005 ->)
- VW Golf 6 (2008 ->)
- VW Touran (2003 -> 2007) (2007 ->)
- VW Jetta (2005 ->)
- VW Eos (2006 ->)
- VW Passat (2003 -> marec 2005) (apríl 2005 ->)
- VW Scirocco (2008 ->)
- VW Sharan (2000 ->)
- VW Tiguan (2007 ->)
- VW Touareg (2002 -> 2007)(2007 ->)
- VW Caddy (2004 ->)
- VW Transporter (2003 ->)(2010 ->)
- VW Multivan (2004 ->)(2010 ->)
- VW Up! (2012 ->)
- BMW 1 (2004 -> 2008)
- BMW 1 (2009 ->)
- BMW 3 [E46] (september 2001 -> 2005)
- BMW 3 [E90] (2005 ->)
- BMW 5 [E39] (september 2001 -> 2003)
- BMW 5 [E60] (2003 ->)
- BMW 6 (2004 ->)
- BMW X3 [E83] (2004 ->)
- BMW X5 [E53] (september 2000 -> september 2001)
- BMW X5 [E53] (september 2001 -> máj 2006)
- BMW X5 [E70] (jún 2006 ->)
- BMW Z4 (2003 ->)
- BMW Z8 (2000 ->)
- BMW Mini (2001 -> 2006)
- BMW Mini (2006 ->)
- Land Rover Defender II. (apríl 2001 ->)
- Land Rover Range Rover (2002 -> 2006)
- Audi A1 (2010 ->)
- Audi A3 (september 2012 ->)
- Audi A4 (2012 ->)
- Audi A6 (2011 ->)
- Audi A7 Sportback (2010 ->)
- Audi Q3 (2011 ->)*
- Seat Leon (2013 ->)
- Seat Toledo (2013 ->)
- Škoda Rapid (2015 ->)
- Škoda Octavia III. (2013 ->)
- VW Caddy V. (2015 ->)
- VW Golf VII. (september 2012 ->)
- VW Multivan T6 (2015 ->)
- VW Tiguan (facelift 2015 ->)
- VW Transporter T6 (2015 ->)
- Mercedes A-Class [W169] (október 2004 -> apríl 2012)
- Mercedes B-Class [W245] (jún 2005 -> jún 2012)
- Mercedes C-class [W203] (2005 ->)
- Mercedes C-class [W204] (marec 2007 ->)
- Mercedes CLK [W209] (2005 ->)
- Mercedes E-class [W212][S212] (január 2009 ->)
- Mercedes G-class [W463] (2007 ->)
- Mercedes GLK [X204] (jún 2008 ->)
- Mercedes M-class [W164] (2005 ->)
- Mercedes R-class [W251] (január 2006 -> 2010)
- Mercedes Sprinter [W906] (2006 ->)
- Mercedes Viano [W639][V639] (apríl 2006 -> máj 2014)
- Mercedes Vito [W639][V639] (apríl 2006 -> máj 2014)
- Mercedes Vito III. [W447] (2015 ->)
- Hyundai i10 II. (2014 ->)
- Hyundai i20 II. (2015 ->)
- Hyundai i30 II. [GD] (február 2012 -> 2017)
- Hyundai i40 (2011 ->)
- Hyundai ix35 (2009 ->)
- Hyundai ix20 (2011 ->)
- Hyundai H1 (2010 ->)
- Hyundai Elantra (2011 ->)
- Hyundai Santa Fe II. (2006 -> august 2012)
- Hyundai Santa Fe III. (september 2012 ->)
- Hyundai Coupe (2007 ->)
- Hyundai Veloster (2011 ->)
- Kia Sportage III. (august 2010 -> 2015)
- Kia Optima II. (2011 ->)
- Kia Picanto II. (máj 2011 -> 2017)
- Kia Rio II. (2005 -> september 2011)
- Kia Rio III. (september 2011 -> január 2017)
- Kia Sorento III. (2015 ->)
- Kia Soul I. [AM] facelift (november 2011 ->)
- Kia Soul II. (2014 ->)
- Kia Ceed III. (apríl 2012 ->)
- Kia Pro_ceed II. (2013 ->)
- Hyundai i30 III. [PD] (2017 ->)
- Hyundai i40 (2017 ->)
- Hyundai Kona (2017 ->)
- Hyundai Tucson II. (2017 ->)
- Kia Niro (2017 ->)
- Kia Optima (2017 ->)
- Kia Picanto III. (2017 ->)
- Kia Rio IV. (2017 ->)
- Kia Stonic (2017 ->)
- Kia Sportage IV. (2017 ->)
- Nissan 370Z (2009 ->)
- Nissan Almera (2007 ->)
- Nissan Altima (2007 ->)
- Nissan Maxima (2007 ->)
- Nissan Navara (2007 ->)
- Nissan Note [E11] (marec 2006 -> máj 2013)
- Nissan Note [E12] (jún 2013 ->)
- Nissan Pathfinder (marec 2007 ->)
- Nissan NV300 (2016 ->)
- Nissan Pulsar (2015 ->)
- Nissan Qashqai I. [J10] (december 2006 -> 2013)
- Nissan Qashqai II. (február 2014 ->)
- Nissan Sentra (2007 ->)
- Nissan Tiida (2006 ->)
- Nissan Titan (2004 ->)
- Nissan Versa (2007 ->)
- Nissan X-Trail [T31] (jún 2007 -> december 2013)
- Nissan X-Trail [T32] (január 2014 ->)
- Nissan Juke (október 2010 ->)
- Nissan Cube (2009 ->)
- Infiniti G35 (2007 ->)
- Renault Trafic III. (2014 ->)
- Opel Movano (2014 ->)
- Opel Vivaro II. (2014 ->)
- Fiat Talento (2016 ->)
- Alfa Romeo MiTo (2013 ->)
- Alfa Romeo Giulietta (facelift 2014 ->)
- Citroen Jumper (facelift 2014 ->)
- Dodge RAM (2013 ->)
- Dodge Dart (2012 ->)
- Dodge Durango (2014 ->)
- Dodge Viper (2014 ->)
- Fiat 500L (2012 ->)
- Fiat 500x (2015 ->)
- Fiat Ducato (facelift 2014 ->)
- Jeep Cherokee (2014 ->)
- Jeep Grand Cherokee (2014 ->)
- Jeep Renegade (2015 ->)
- Lancia Thema (2011 ->)
- Peugeot Boxer (facelift 2014 ->)
- Citroen C4 (2017 ->)
- Citroen C4 Grand Picasso (2017 ->)
- Citroen Jumpy (2016 ->)
- Citroen Jumper (2017 ->)
- Peugeot Boxer (2017 ->)
- Peugeot Expert (2016 ->)
- Peugeot 3008 (2017 ->)
- Peugeot 3008 Hybrid (2017 ->)
- Toyota Proace (2016 ->)
- Alfa Romeo 145 (júl 1993 -> apríl 2001)
- Alfa Romeo 146 (júl 1993 -> apríl 2001)
- Alfa Romeo 147 (apríl 2001 ->)
- Alfa Romeo 155 (marec 1992 -> september 1997)
- Alfa Romeo 156 (1997 ->)
- Alfa Romeo 159 (2005 ->)
- Alfa Romeo 164 (1993 ->)
- Alfa Romeo 166 (október 1998 ->)
- Alfa Romeo 33 (1985 ->)
- Alfa Romeo 75 (1990 ->)
- Alfa Romeo 8C Competizione (2008 ->)
- Alfa Romeo Brera (2005 ->)
- Alfa Romeo Crosswagon (2005 ->)
- Alfa Romeo GT (2005 ->)
- Alfa Romeo GTV (jún 1995 ->)
- Alfa Romeo MiTo (2008 ->)
- Alfa Romeo Spider (1990 ->)
- Aston Martin DB7 (1993 -> november 2003)
- Aston Martin V8 Vantage (1992 -> 1999)
- Aston Martin V8 Virage (1990 -> 1998)
- Bentley Arnage (1998 -> 2008)
- Bentley Azure (1995 ->)
- Bentley Brooklands (1992 ->)
- Bentley Continental (1991 ->)
- Bentley Corniche (1971 ->)
- Bentley Eight (1984 ->)
- Bentley Mulsanne (1987 ->)
- Bentley Turbo (1986 ->)
- Cadillac CTS (2003 -> august 2007)
- Cadillac SRX (2004 -> 2007)
- Chevrolet Kalos (2003 ->)
- Chevrolet Lacetti (2004 ->)
- Chevrolet Matiz R (2003 ->)
- Chevrolet Nubira (2003 ->)
- Chevrolet Tacuma (2003 ->)
- Chrysler Crossfire (2004 ->)
- Citroen AX (1987 -> 1996)
- Citroen BX (1986 -> 1992)
- Citroen Berlingo (1998 ->)
- Citroen C1 I. [PM/PN] (jún 2005 -> máj 2014)
- Citroen C2 (2002 -> február 2005)
- Citroen C25 (1983 -> 1993)
- Citroen C3 Pluriel (2003 -> február 2005)
- Citroen C3 (september 2001 -> február 2005)
- Citroen C5 (január 2001 -> august 2004)
- Citroen C8 (august 2002 -> 2003)
- Citroen CX (1986 ->)
- Citroen Dispatch (1995 ->)
- Citroen Evasion (marec 1994 -> 2002)
- Citroen Jumper (1994 ->)
- Citroen Jumpy (1996 -> 2007)
- Citroen Picasso (2000 ->)
- Citroen Relay (1994 ->)
- Citroen Saxo (1996 ->)
- Citroen Synergie (1995 -> február 2005)
- Citroen Xantia (1993 ->)
- Citroen Xsara (1997 -> 2002)
- Citroen Xsara Picasso (december 1999 -> 2006)
- Citroen ZX (1991 -> 1998)
- Dacia všechny modely (1990 ->)
- Daihatsu Charade (marec 2004 ->)
- Daihatsu Copen (2004 ->)
- Dodge Sprinter (2004 ->)
- Fiat Barchetta (1995 ->)
- Fiat Brava (august 1995 ->)
- Fiat Bravo (august 1995 -> 2002)
- Fiat Bravo (2007 ->)
- Fiat Cinquecento (1993 -> 1998)
- Fiat Coupé (1994 ->)
- Fiat Croma (1985 -> 1993)
- Fiat Croma (2006 ->)
- Fiat Doblo (2001 ->)
- Fiat Ducato (1995 ->)
- Fiat Grande Punto (2005 ->)
- Fiat Idea (2004 ->)
- Fiat Marea (1996 -> 2002)
- Fiat Multipla (1999 ->)
- Fiat Palio (1998 ->)
- Fiat Panda II. (2003 -> 2012)
- Fiat Punto (1994 ->)
- Fiat Regata (1984 -> 1990)
- Fiat Scudo (1996 -> 2006)
- Fiat Seicento (1998 ->)
- Fiat Stilo [192] (október 2001 -> máj 2008)
- Fiat Ulysse (marec 1994 ->)
- Fiat Weekend (1996 ->)
- Fiat Uno
- Fiat Tipo
- Fiat Tempra
- Fiat Bravo
- Fiat Brava
- Fiat Marea
- Fiat Palio
- Fiat Stilo
- Fiat Punto
- Fiat Multipla
- Fiat Grande Punto
- Fiat 500
- Fiat Croma
- Fiat Idea
- Fiat Sedici
- Fiat Ulysse
- Fiat Doblo
- Fiat Fiorino
- Fiat Scudo
- Fiat Ducato
- Honda Accord (C7) (1993 -> 1997)
- Hyundai i10 I. (2008 -> 2014)
- Hyundai i20 I. (2009 -> 2015)
- Hyundai i30 I. (2007 -> 2012)
- Hyundai ix55 (november 2008 ->)
- Kia Ceed I. (2007 -> 2010)
- Kia Soul I. (2009 -> 2011)
- Lancia Delta I. (1994 ->)
- Lancia Thema (1994 ->)
- Lancia Y
- Lancia K
- Lancia Z
- Mercedes A-Classe
- Mercedes C-Classe inkl. T-Modell (1993 ->)
- Mercedes CLK
- Mercedes E-Classe inkl. T-Modell (1994 ->)
- Mercedes S-Classe (1994 ->)
- Mercedes M-Classe / SL / SLK / V-Classe
- Mercedes Viano / CLK
- Opel všechny modely (1988 ->)
- Peugeot 107 (jún 2005 -> jún 2014)
- Peugeot 1007
- Peugeot 206
- Peugeot 306 (1993 ->)
- Peugeot 307 (-> 2004)
- Peugeot 405 (1992 ->)
- Peugeot 406 (1995 ->)
- Peugeot 407 (-> 2004)
- Peugeot 806 (1995 ->)
- Peugeot 807
- Peugeot Expert
- Peugeot Partner
- Renault Avantime
- Renault Espace
- Renault Kangoo
- Renault Clio (1994 ->)
- Renault Laguna I. (1994 -> 2000)
- Renault Laguna II. (2001 -> 2008)
- Renault Mégane
- Renault Scénic
- Renault Master
- Renault Vel Satis
- Renault Twingo (1994 ->)
- Saab 900 (1993 ->)
- Saab 9000 (1995 ->)
- Saab 9.3 (1993 ->)
- Saab 9.5 (1997 ->)
- Smart ForFour
- Smart ForTwo
- Smart Roadster
- Toyota Aygo I. [AB1] (február 2005 -> jún 2014)
Katalógové číslo | 223611 |
Značka | Macrom |
Odkazy | Oficiálna webová prezentácia |
Počet kanálov zosilňovačaZosilňovače sa rozdeľujú na: - Monobloky - 2-kanálové - 3kanálové - 4kanálové - 5kanálové - 6kanálové - Viac kanálové Každý kanál slúži na napájanie jedného reproduktora u koaxialneho typu, popr. jednej strany, keď sa jedná o komponentné reproduktory. Zosilňovače typu monoblok sa používajú hlavne na subwoofery. 2kanálové sú vhodné ako na subwoofery, tak napríklad na prednej pár reproduktorov v aute. 3kanálové sa používa na predné alebo zadné reproduktory + subwoofer. 4kanálové sa používajú na predné + zadné reproduktory alebo 1 pár reproduktorov + subwoofer. 6 alebo 5kanálové sa používajú na 2 páry reproduktorov + subwoofer, najčastejšie. Můstkování znamená zapojenie zosilňovače do mostíka, keď sa uplatňuje + pól z jedného kanála a - pól z druhého kanála. Vo väčšine prípadov to býva na zosilňovači znázornenej ako "Bridged". | 5 |
Energetická trieda zosilňovačaZosilňovače sa rozdeľujú na dve základné triedy: analógové a digitálny . Analógové zosilňovače (A / B) majú vyššie nároky na spotrebu, ale majú zvyčajne prirodzenejší zvuk. Digitálne zosilňovače (D) majú výrazne nižšiu spotrebu a vyššiu účinnosť, ale zvuk nemusí byť tak verný ako u klasických analógových zosilňovačov. | D |
RMS výkon na 4 ΩRMS výkon pri zaťažení reproduktorov alebo subwoofera na 4 Ω. RMS výkon je stály výkon zosilňovača a je to jeden z najdôležitejších parametrov pri výbere zosilňovača. | 4 x 32 + 1 x 170 W |
Max. (maximálny) výkon na 4 Ω špičkový výkon "Max." , ktorý zosilňovač dokáže vyvinúť na veľmi krátky čas. Relatívne nedôležitý parameter. Ide hlavne o marketingový ťah, ako na vysoké čísla nalákať zákazníka. | 4 x 54 + 1 x 300 W |
Frekvenčný rozsahSchopnosť zosilňovače reprodukovať signál od najnižšieho kmitočtu po najvyššie = verne reprodukovať zvuk v konkrétnom frekvenčnom pásme. Odborne: V oblasti kmitočtov od 40 až po 16 000 Hz sa vyskytuje prevažná väčšina základných i alikvotných (harmonických) tónov všetkých hudobných nástrojov. Nás zaujíma, aký je priebeh vyžiareného akustického tlaku v tomto rozsahu frekvencií pri napájaní reproduktorové sústavy konštantným príkonom. Tomuto priebehu hovoríme frekvenčná charakteristika, ktorá nám udáva úroveň vyžiareného akustického tlaku v decibeloch (dB) v závislosti od frekvencie. Najvýstižnejšie možno vyjadriť frekvenčnú charakteristiku reproduktora alebo reproduktorové sústavy grafom. Väčšinou ale je frekvenčná charakteristika udávaná uvedením maximálnej tolerancie akustického tlaku v danom frekvenčnom rozsahu, napr. 50 až 15 000 Hz - + 6 dB. Keďže je frekvenčná charakteristika reproduktorov aj sústav všeobecne značne nerovnomerná, neudávajú niektorí výrobcovia z preztižních dôvodov vo svojich kalalozích ani túto maximálnu toleranciu akustického tlaku v decibeloch. Takto ochudobnený údaj je bohužiaľ bezcenný. Čo je platné, že výrobca ponúka reproduktorovú sústavu s kmitočtovým rozsahom 30 až 20 000 Hz, ak sa obáva uviesť maximálne nerovnomernosť akustického tlaku v tomto rozsahu, pretože môže mať toleranciu napr. + - 20 dB. Nerovnomernost čiže zvlnenie frekvenčného priebehu u dobrých reproduktoprových sústav pre kvalitný prednes hudby nemá prekročiť v pásme 80 až 12 000 Hz + - 3 dB a v pásme 40 až 16 000 Hz + - 6 dB. Väčšia nerovnomernosť už ochudobňuje alebo zdôrazňuje určité tónové oblasti, čo môže spôsobiť počuteľné alebo aj rušivé skreslenie. Mení sa tiež podiel medzi základnými tónmi a vyššími harmonickými, tým sa mení farba zvuku a jednotlivé hudobné nástroje aj celý hudobný obraz znie neprirodzene. | 20 - 20000 Hz |
Harmonické skreslenie (THD)Celkový podiel harmonického skreslenia udáva, nakoľko je vstupný signál v zosilňovačmi skreslený. Skreslenie sa prejavujú ako vrchnej vlny, obsiahnuté vo výstupnom signálu. Podiel pôvodne neprítomných častí signálu sa udáva v percentách, typické hodnoty sa pohybujú medzi 0,001% až 0,5%. Skreslenie sa meria v ich výkonovom pásme. Pokiaľ od určitého výkonu prekročí hranicu 0,7%, je to hodnota výstupného výkonu daného zosilňovača, od ktorej už nehrá neskreslene a od ktorej zvyčajne skreslenie strmo narastá, takže s nejakým ďalším nárastom výkonu sa už nedá počítať. Čím nižšia hodnota, tým lepšie. | 0,001 % |
Odstup signál / šum (S / N ratio)Odstup signálu od šumu znamená, že výstupný signál zakaždým obsahuje šum. Odstup signálu od šumu vyjadruje, aký veľký je podiel tohto šumu v porovnaní s užitočným signálom. Udáva sa tzv. Hodnota A, ktorá neberie toľko do úvahy hlboké a veľmi vysoké frekvencie. To zodpovedá charakteristike ľudského sluchu, ktorý na hlboké frekvencie nie je tak citlivý, najmä pod 1 kHz. Čím vyššia hodnota, tým je na tom zosilňovač lepšie. | > 120 dB |
Rozmery zosilňovača | 195 x 130 x 38 mm |