Pozícia zosilňovača v aute
Umiestnenie zosilňovača by malo byť na takom mieste, aby nedošlo k poškodeniu, popr. k nedostatočnému chladeniu. Často sa montuje na zadnú stenu zadných sedadiel, tam sa musí počítať s určitou vôľou kabeláže pri sklopení sedadla, na ktorom je zosilňovač.
Napájací kábel (PLUS)
Napájanie (PLUS) sa inštaluje priamo od akumulátora vozidla s tým, že poistka, ktorá chráni napájací okruh, má byť čo najbližšie k akumulátoru a káblové očko pevne prichytené k plus kontaktu, aby nedochádzalo k iskreniu pri záťaži. Ak je zosilňovač iba na subwoofer, môže sa napájací kábel (plusový) viesť prahom na ľavej strane (v smere jazdy), tak aj RCA kábel od autorádia. Ak je zosilňovač použitý na reproduktory, je odporúčané viesť káble stredovým panelom pod zadné sedadlá, popr. pravou stranou, ohľadom rušenia, ktoré na seba môže viazať napájací alebo RCA kábel, tzn. čo najďalej od hlavného zväzku vozidla, ktorý vedie zo zadnej časti (palivové čerpadlo, svetlá atď.).
Kostra (MINUS)
Ukostrenie zosilňovača sa inštaluje čo najbližšie k zosilňovaču, môžu sa využívať skrutkami zadných pásov popr. iné originálne skrutky, kde je zaručený kvalitný spoj (ukostrenie). Pozor na lakované časti, tam je nutné toto kostriace miesto poriadne očistiť.
Spínanie (REMOTE)
Sepínací kábel býva niekedy (podľa výrobcu) súčasťou RCA kábla a niekedy je zvlášť, ale vedie sa rovnako ako RCA káble a zapojí sa za autorádiom na kábel „REMOTE“, tzn. po zapnutí autorádia sa na ňom objavia +12 V.
Ochrana kábla a správne zakončenie
Je nutné dbať na to, aby sa kabeláže niekde nepoškodili o ostré hrany. Preto je dobré používať ochranné hadice tzv. husie krky, hlavne v motorovom priestore. Všetky káblová očká alebo vidličky na koncoch kabeláže je dobré prepájať „kábel vs. vidlička", aby bol zaručený kvalitný spoj. Po stlačení kliešťami sa môže po určitej dobe vidlička (očko) uvoľniť, a tým vznikať iskrenie, výpadky zosilňovača atď.