Sušiaci uterák Auto Finesse Aqua Deluxe
Prémiový sušiaci uterák s ultra hlbokými vláknami s gramážou 1200 gsm. S týmto uterákom usušíte automobil s neuveriteľnou ľahkosťou a rýchlo. Vďaka vysokej gramáži absorbuje abnormálne množstvo vody (až 3,5 l). Svojim zložením uľahčuje sušenie a je šetrný k laku. Jeho veľkosť 50 x 70 cm je úplne perfektná pre univerzálne použitie. Nemusíte sa obávať, že by ste sa pri sušení dotýkali zeme v prípade, keď sušíte spodnú časť automobilu.
Hlavné vlastnosti
- Gramáž 1200 gsm.
- Rozmer 50 x 70 cm.
- Absorbuje až 3500 ml vody.
- Dlhé vlákna zabraňujú poškriabaniu laku.
- Jemný okrajový šev.
Ako sa starať o uterák Auto Finesse Aqua Deluxe
- Pred prvým použitím odporúčame sušiaci uterák vyprať.
- Po umytí auta uterák nechajte usušiť a neskladujte ho vlhký, mohol by splesnivieť a zapáchať.
- Uterák perte v práčke špeciálnym pracím prostriedkom na mikrovláknové utierky.
- Uteráky perte vždy samostatne spolu s mikrovláknovými utierkami a aplikátormi.
- Perte na 30 stupňov a nepoužívajte aviváže, tie poškodzujú a oslabujú mikrovlákna uteráka.
- Nikdy nesušte utierky a uteráky v sušičke a v prašnom prostredí. Ideálne teda sušte na vešiaku v miestnosti.
- Uteráky a utierky skladujte suché a uzavreté v pôvodnom obale.
- V našom článku "ako bezpečne umyť auto" sa dozviete všetko o umývaní aj sušení vozidiel.
O značke
Značka Auto Finesse vznikla v roku 1999 pod názvom JB's Valeting Service. V roku 2005 došlo k premenovaniu na Auto Finesse a nasledovalo dlhé testovanie a pokusy. V roku 2011 došlo k predstaveniu prvého uceleného radu produktov, ktorý obsahoval 7 základných detailingových prípravkov. Vďaka rastúcemu záujmu o značku Auto Finesse došlo v roku 2013 k rozšíreniu pôsobnosti aj mimo Spojeného kráľovstva. Dnes je možné produkty zakúpiť prakticky po celom svete (vrátane Thajska, Mexika alebo Austrálie). V roku 2019 došlo k ďalšiemu míľniku značky v podobe založenia Akadémie pre milovníkov detailingu. V súčasnosti je Auto Finesse pravdepodobne najpopulárnejšou značkou na svete, a to nielen vďaka perfektnej skladbe sortimentu s kvalitnými produktmi, ale aj vďaka prepracovanému marketingu a pôsobivému designu.